Re: [Czuwaj] Rejony hufców

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 17 Maj 2005, 13:56:28 CEST

Dnia 17-05-2005 o godz. 12:47 dorota_calka w poczta.onet.pl napisał(a):

> po drugie dlaczego zakładasz, że "wyciszony zostanie głos Pragi Pd", czy
> nie
> możecie przekonać swoich instruktórw do udziału w zbiórce?

Znaczna częśc instruktorów mojego hufca prawdopodobnie nie pojawi się na zbiórce....:(
Bardzo konkretna część - silna instruktorsko i liczebnie.
Więc....
Mogę przewidziec wyniki zbiórki.
I moge mieć nadzieję, że kandydaci, których wystawi praga północ bedą mieli poglądy na Związek podobne do naszych.

Pozdrawiam
Anka Nowakowska

PS. KOŚCI on-line, MAHJONG on-line, BILARDY on-line - zagraj ze mną
na gierkach! (wszystkie za darmo) - kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fgol.wp.pl%2Fgry.online-kosci.html&sid=381