Re: [Czuwaj] Rejony hufców

Martynka Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Wto, 17 Maj 2005, 14:29:10 CEST

> Nie daj Boże!
> Jakieś środowisko stwierdziło,
> że niczego już w tym Związku nie zmienią
> więc pewnie nie przyjdą na zbiórkę.

Aniu, a nie rozumiem dlaczego Wasi kandydaci nie mogę pokazać ich, że można
zmienić i czyimi rękoma.. Wiesz... Trudno przekonywać do siebie innych, nie
potrafiąc przekonać swoich..
I wierzę w to, że mocni, dobrzy, merytoryczni kandydaci są w stanie to
zrobic. A takich chemy chyba na Zjeździe.

pozdrawiam
Martyna

http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fgol.wp.pl%2Fgry.online-kosci.html&sid=38
1