[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Magdalena Potapowicz thebest84 w wp.pl
Wto, 17 Maj 2005, 23:21:17 CEST

Po pierwsze: Teraz wiem, że nic nie wiem...

Po drugie (co wyklucza tezę pierwszą): Znając dość dobrze komendanta Hufca ZHP Warszawa Mokotów tj. Andrzej Starskiego poprostu JEDNAK WIEM, że nie złamałby darowanej obietnicy i WIEM, że nie ma w zwyczaju "obiecywać sprawienia czegoś" bez ustalenia tego z kadrą swojego hufca. Zatem jestem w stanie uwierzyć, że "obiecał rozważyć coś" ze swoją kadrą, ale z pewnością "nie obiecał czegoś sprawić" bez konsultacji ze swoim instruktorskim gronem...

Po trzecie: Tylko krowa nie zmienia poglądów ponoć... - i dlatego po rozmowie z kilkoma instrukotrami ze swojego hufca tj. Pragi-Północ oraz z hufca Mokotów jestem w stanie uznać, iż jeśli miałabym do wyboru 5 kandydatów na Zjazd ZHP z 2 hufców (w tym 3 z mojego) i podczas zbiórki wyborczej dostrzegłabym, że 3 kandydaci z mojego hufca są zdecydowanie lepiej przygotowani niż 2 kandydaci z drugiego hufca -  z ciężkim sercem (wiedząc, że przyczyniam się tym samym do pozbawienia delegata drugi hufiec, w którym jest spore grono sensownych i szanowanych instruktorów) - pewnie byłabym w stanie wybrać na delegatów jedynie kandydatów ze swojego hufca... - byłabym również - nawet bardziej - w stanie (co może napawać zgrozą część instruktorów z mojego hufca) wybrać tylko lepszych delegatów z innego hufca pozbawiając tym samym swój hufiec reprezentacji na Zjeździe ZHP, bo wobec siebie i swojego grona zawsze wymagam więcej - choć, co zrobię w sobotę 21 maja, jeśli dojdzie do jednej z przedstawionych sytuacji na zbiórce Pragi-Północ i Pragi-Południe sama wciąż nie wiem....

Po czwarte: Dlaczego Grzesiu (komendancie hufca Żoliborz) skoro Ty i instruktorzy Twojego hufca jesteście rozgoryczeni i rozżaleni po wczorajszej zbiórce wyborczej poprostu nie spotkasz się z Andrzejem (komendantem hufca Mokotów) albo obiema komendami Waszych hufców i nie wyjaśnicie sobie "tych wszystkich niedomówień w sprawie zakładanej dżentelmeńskiej umowy" zamiast "rozpisywać się" o tym na liście Czuwaj?

Po piąte: Te połączone zbiórki wyborcze miały słuszny cel (zwiększona liczba delegatów na Zjazd ZHP), ale chyba instruktorzy naszego Związku (w tym i ja) na takie rozwiązanie nie zostali zawczasu odpowiednio  przygotowani... U nas - tak naprawdę - prawdziwa dyskusja rozpoczyna się dopiero po wczorajszej zbiórce Mokotowa i Żoliborza...:(

hm. Magdalena Potapowicz
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja", Hufiec ZHP Warszawa Praga-Pólnoc