[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 18 Maj 2005, 07:50:43 CEST

Magdalena Potapowicz napisał(a):

>Po trzecie: Tylko krowa nie zmienia poglądów ponoć... - i dlatego po rozmowie z kilkoma instrukotrami ze swojego hufca tj. Pragi-Północ oraz z hufca Mokotów jestem w stanie uznać, iż jeśli miałabym do wyboru 5 kandydatów na Zjazd ZHP z 2 hufców (w tym 3 z mojego) i podczas zbiórki wyborczej dostrzegłabym, że 3 kandydaci z mojego hufca są zdecydowanie lepiej przygotowani niż 2 kandydaci z drugiego hufca -  z ciężkim sercem (wiedząc, że przyczyniam się tym samym do pozbawienia delegata drugi hufiec, w którym jest spore grono sensownych i szanowanych instruktorów) - pewnie byłabym w stanie wybrać na delegatów jedynie kandydatów ze swojego hufca... -

Ano właśnie. Ja nawet bym chyba nie chciał, aby hufiec zdecydował za
mnie i umówił się z drugim hufcem, bo czułbym, że pozbawia mnie to
demokracji. I to byłby właśnie układ!

Pełna demokracja i harcerski duch nie polegają natym, że "nasi trochę,
wasi trochę", a na tym, że jeśli praga południe wystawi na prawdę
"trzech wspaniałych" a nasz hufiec wręcz przeciwnie :) to ja chcę
głosować na tamtych.

Oczywiście biorąc pod uwagę, iż od nas zgłosili się już komendant hufca
hm. Grzegorz Chwiłoc-Fiłoc, oraz znany z listy phm. Rafał Suchocki wiem
że praga południe musiałaby wystawić co najmniej tres amigos ze Stevem
Martinem na czele. Ale kto wie? :)

g00rek

P.S. A ja mogę sobie i tak gadać, bo w czasie zbiórki wyborczej mam
kolokwium i chyba tyle z mojego udziału, chyba, że w ciągu dwóch godzin
będą tylko dysputy... :(