[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Śro, 18 Maj 2005, 08:37:21 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 07:50, Michał Górecki napisał:

> Pełna demokracja i harcerski duch nie polegają natym, że "nasi trochę,
> wasi trochę", a na tym, że jeśli praga południe wystawi na prawdę
> "trzech wspaniałych" a nasz hufiec wręcz przeciwnie :) to ja chcę
> głosować na tamtych.

Ale świat G00 jest trochę bardziej skomplikowany niż zuchowa gawęda :|

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)