[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 18 Maj 2005, 09:44:02 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

>Ale świat G00 jest trochę bardziej skomplikowany niż zuchowa gawęda :|

Nie cytuj mojego cytatu z kogoś innego bo się robi za dużo cudzysłowów ;)

Wiem Parasol o czym piszesz i cię rozumiem. Dla mnie byłoby dobrze gdyby
każdy hufiec mógl wybrac jednego delegata. Natomiast umawianie się w
przypadku takiej a nie innej ordynacji uważałbym za ograniczanie moich praw.