Re: [Czuwaj] To moja wina :( ...dłuuugie

Agnieszka Starska agnieszkaess w wp.pl
Wto, 17 Maj 2005, 19:04:15 CEST

----- Original Message -----
From: <togro w togro.pl>
To: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 3:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] To moja wina :( ...dłuuugie
> Jakos wlasnie nie wiemy. Instruktorzy z Mokotowa nie sa slowni? Czy tez
> komendant Mokotowa sie z Wami umowil nie upewniajac sie ilu bedzie mial
> chetnych?
> Pytam tak, gdybym mial sie z komendantem Mokotowa w przyszlosci umawiac...
> W koncu obaj jestesmy delegatami na Zjazd...
> Tomasz Grodzki
> togro w togro.pl

Witam
Mnie również wydaje się, że wnioski z tej dyskusji ida za daleko. Szczerze
mówiąc zastanawiam się, czy na podstawie tej sytuacji ktokolwiek ma prawo do
formułowania takich opinii na ogólnopolskiej liście dysusyjnej. Żeby się nie
powtarzać zaznaczam, że w głównych punktach zgadzam się z wypowiedzią Olka.

Andrzej wyjechał i nie sądzę żeby do jutra wieczorem miał możliwość
wypowiedzenia się na forum.

Jako instruktorka Hufca Mokotów, czuję, że te zarzuty skierowane sa również
do mnie. Nie czuję, żeby wspomniana przez Rafała Rada Szczepowych miałą
"antyżoliborski" charakter, ja również prowadząc spotkanie przygotowujące do
Zbiórki Wyborczej w moim środowisku w żaden sposób nie próbowałam wpływać na
opinię moich drużynowych. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której mówię komuś
jak ma głosować...

Jako uczestnik tej zbiórki wyborczej nie czuję się komfortowo wiedząc, że
mimo porównywalnej wielkości i jakości obydwu hufców, zostało wybranych
trzech kandydatów z Mokotowa. Zwłaszcza, że stworzenie okręgu dawało nam
szanse na posiadanie conajmniej 1 kandydata, bez okręgu - tylko 1, więc może
podobnie powinno być z Hufcem Żoliborz? Z drugiej strony czuję, że
wybraliśmy delegatów godnych tej funkcji, którzy mają szerokie spojrzenie na
ZHP i potrafili to wykazać na tej zbiórce.

Przy tej dyskusji powstaje jeszcze jedno i najprostsze pytanie: Jak bardzo
jakiekolwiek "układy" wypaczają procedury demokratyczne?

Pozdrawiam
phm. Agnieszka Starska HR
Komendantka Szczepu 191 WDHiZ
Hufiec Warszawa - Mokotów

P.S. Od razu zaznaczam (to już kwestia przyzwyczajenia), zbieżność nazwisk
nie jest przypadkowa =)