[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Śro, 18 Maj 2005, 08:48:22 CEST

Dnia wtorek, 17 maja 2005 23:21, Magdalena Potapowicz napisał:

> Po trzecie: Tylko krowa nie zmienia poglądów ponoć... - i dlatego po
> rozmowie z kilkoma instrukotrami ze swojego hufca tj. Pragi-Północ oraz z
> hufca Mokotów jestem w stanie uznać, iż jeśli miałabym do wyboru 5
> kandydatów na Zjazd ZHP z 2 hufców (w tym 3 z mojego) i podczas zbiórki
> wyborczej dostrzegłabym, że 3 kandydaci z mojego hufca są zdecydowanie
> lepiej przygotowani niż 2 kandydaci z drugiego hufca -  z ciężkim sercem
> (wiedząc, że przyczyniam się tym samym do pozbawienia delegata drugi
> hufiec, w którym jest spore grono sensownych i szanowanych instruktorów) -
> [...]

Wątpię żeby ktoś kwestionował takie postępowanie, i gdyby rzeczywiście tak
było, to ja bym nawet słowa nie powiedział, ale sytuacja jest jak mi się
wydaje trochę bardziej skomplikowana o czym już pisałem.

Mnie trudno jest się pozbyć wrażeń na temat kandydatów, które miałem przed
zbiórką.Skąd inąd wiem, że nie każdy zdaje sobie sprawę, z tego, że jego
sympatie i antypatie wpływają na jego postawy, ocenę kandydata i decyzję
wyborczą.

Moim zdaniem dokładnie pokazały to wyniki wyborów w okręgu I, jeżeli spojrzeć
tylko na kandydatów z Mokotowa: spośród ich trzech najwięcej głosów uzyskał
Andrzej, którego prezentacja jestem przekonany nie może być uznana za
najlepszą z trzech. Taki wynik, to nie efekt wizerunku, który zbudował sobie
podczas Zbiórki Wyborczej tylko dużo wcześniej i to nie wśród instruktorów z
Żoliborza, bo jestem przekonany, że osobiście spośród naszych wyborców znało
go niewielu.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)