[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Śro, 18 Maj 2005, 09:10:20 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 09:05, czesiek.harcerstwo napisał:

> Oczywiście biorąc pod uwagę, iż od nas zgłosili się już komendant hufca
> hm. Grzegorz Chwiłoc-Fiłoc, oraz znany z listy phm. Rafał Suchocki wiem
> że praga południe musiałaby wystawić co najmniej tres amigos ze Stevem
> Martinem na czele. Ale kto wie? :)

Dokładnie to G00, dokładnie to. Teraz nawet nie znasz tych ludzi, sądzisz, że
któryś z nich podczas 10 minutowej prezentacji przekona Cię żebyś swój głos
oddał na niego, a nie na Suchego?

Naprawdę uważasz, że wszyscy kandydaci z mają równy start w walce o Twój głos?
I dlatego w efekcie ten kto ma wyższą frekfencję bierze wszystko.

Jeżeli to jest w Twoim mniemaniu "pełna demokracja" to ja wymiękam.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)