[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 18 Maj 2005, 09:56:39 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

>Naprawdę uważasz, że wszyscy kandydaci z mają równy start w walce o Twój głos?
>I dlatego w efekcie ten kto ma wyższą frekfencję bierze wszystko.
>
>Jeżeli to jest w Twoim mniemaniu "pełna demokracja" to ja wymiękam.

Napisałem, że ordynacja jest do niczego. Można to ułożyć tak, że jeśli
wy byście wystawili jednego kandydata i wszyscy głosowaliby na niego to
na mur miałby przynajmniej 2 miejsce...

Natomiast umawianie się w tej sytuacji ogranicza moje prawa jako wyborcy.