Re: [Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 18 Maj 2005, 10:05:08 CEST

| Napisałem, że ordynacja jest do niczego. Można to ułożyć tak, że jeśli
| wy byście wystawili jednego kandydata i wszyscy głosowaliby na niego to
| na mur miałby przynajmniej 2 miejsce...
|
| Natomiast umawianie się w tej sytuacji ogranicza moje prawa jako
wyborcy.

Ej Goorek, ordynacja jest OK :)))
A jak chciałbyś zapewnić, że wszyscy zagłosują na niego, na tego jednego?
Problem w tym, że jeśli hufiec liczebniejszy wystawi tylu ludzi, ile
miejsc (w przypadkach zbiórek w Warszawie: trzech na trzy miejsca), to
wtedy wynik łatwo przewidzieć :/
Apeluję więc: Pragi, dogadajcie się!
GC