[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Śro, 18 Maj 2005, 10:19:51 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 10:14, seascout w go2.pl napisał:

> Ale jeśli dwa hufce porozumieją się w tej materi, razem
> uzgodnią, że tak im pasuje, wewnętrznie, w jakiś właściwy dla
> siebie sposób wylonią kandydatów na Zjazd - to ja tu ograniczenia
> prawa wyborczego nie widzę.

O tym rozmawiajmy proszę, w kontekście Zbiórki wyborczej Hufców Żoliborz i
Mokotów. O tym, czy umawianie się jest demokratyczne i uczciwe, jakiewarunki
muszą być zachowane żeby taka zbiórka przebiegła bez przeszkód i nie
skończyła się tak jak nasza, o tym jakie sprawy mają wpływa na jej przebieg.

A nie o intencjach konkretnych ludzi, których tu nie dojdziemy, nie o tym kto
oszukał, kto chciał manipulować itp.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)