[Czuwaj] wybory delegatów

Śro, 18 Maj 2005, 10:36:33 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 10:25, Marek i Dominika napisał:
> "(...) że młodzi instruktorzy przyszli na zbiórkę wyborczą,
> wysłuchali prezentacji kandydatów i samodzielnie oddali głos."

> Ja bym jeszcze dodała, że instruktorzy hufca mokotow zadawali pytania
> kandydatom.
> Bardzo dziekuje kandydatom na delegatow na zjazd za wyczerpujace
> odpowiedzi, cierpliwosc i zaangazowanie w swoje prezentacje i zbiorke
> wyborcza.

Ja równierz dziękuję PIĘCIU wybitnym instruktorom z Mokotowa za to, że
zadawali pytania. Miałem okazję zobaczyć jakich instruktorów kształtuje dobry
hufiec.

Chciałbym, aby i nasz takich kształtował, będę do tego dążył

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)