Re: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 18 Maj 2005, 10:58:08 CEST

| Ja bym jeszcze dodała, że instruktorzy hufca mokotow zadawali pytania
| kandydatom.

Dominiko!
Masz rację. Pozwolę sobie jednak zwrócić Ci uwagę na fakt, że tak naprawdę
wypowiadało się kilku instruktorów - tych, którzy mają większe pojęcie o
sprawach Związku (upraszczam!).

U nas podobną rolę (upraszczam!) odgrywa też kilku instruktorów, z
których:
* trzech kandydowało i widać uznało, że nie godzi się zadawać pytań
kontrkandydatom,
* jedna jest żoną kandydata (Darka) - argument jak wyżej.

A jeszcze dwóch świadomych instruktorów poprosiłem o udział w komisji
uchwał i wniosków, licząc na takowe...

Mam nadzieję, że troszkę rozjaśniłem :)
Pozdrawiam!
GC