[Czuwaj] Wybory delegatow na Zjazd - frekwencja

togro w togro.pl togro w togro.pl
Śro, 18 Maj 2005, 11:37:44 CEST

----- Original Message -----
From: "Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska" <czarna13 w alte.pl>
> Nie wiem czy Rafał jest zwolennikiem takiej tezy, ale napewno jej
> zwolennikami są niektórzy członkowie Komendy Chorągwi Stołecznej na
> przykład, co można było usłyszeć w trakcie i po zbiórce wyborczej rejonu
> V...
> Pozdrawiam,
> Maciek Syska

Macku, nie masz pojecia jakie jest zdanie "niektorych czlonkow Komendy
Choragwi Stolecznej", bo slyszales tylko zdanie Komendanta tej choragwi.
O ile dobrze pamietam, zaden z czlonkow Komendy Choragwi Stołecznej nie
wypowiadal sie na ten temat.

Szanuj wiec swoje slowa i dobre imie innych. Twoje rozgoryczenie przestaje
byc dla mnie zrozumiale, ale pisanie nieprawdy nie powinno lezec w Twoim
charakterze. Nawet jako "pokonanego" po Zbiorce Wyborczej.

Nie jestes najmadrzejszy i nie mozesz miec pewnosci, ze wszyscy, ktorzy
zostali wybrani sa gorsi od Ciebie.

Pisze to oczywiscie jako czlonek Komendy Choragwi Stolecznej.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: