[Czuwaj] Wybory delegatow na Zjazd - frekwencja

Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Śro, 18 Maj 2005, 11:53:19 CEST

----- Original Message -----
From: <togro w togro.pl>
> Macku, nie masz pojecia jakie jest zdanie "niektorych czlonkow Komendy
> Choragwi Stolecznej", bo slyszales tylko zdanie Komendanta tej choragwi.
> O ile dobrze pamietam, zaden z czlonkow Komendy Choragwi Stołecznej nie
> wypowiadal sie na ten temat.

Tomku, a czy Komendant Chorągwi nie wchodzi w skład Komendy Chorągwi? (dla
ułatwienia: par 55 pkt. 1 statutu)

> Szanuj wiec swoje slowa i dobre imie innych. Twoje rozgoryczenie przestaje
> byc dla mnie zrozumiale, ale pisanie nieprawdy nie powinno lezec w Twoim
> charakterze. Nawet jako "pokonanego" po Zbiorce Wyborczej.

Imię innych szanuję, swoje słowa też. Jeżeli ktoś występuje publicznie
prezentując pewne tezy, to sądzę, że musi się liczyć z dyskusją na ich
temat. Nie zrobiłem z resztą nic poza przytoczeniem (nie dosłownym
oczywiście) słów Komendanta Choragwi...
Nie zarzucaj mi proszę mówienia nieprawdy, bo to dość ciężki zarzut, a
obawiam się, że trudno Ci go będzie udowodnić.

> Nie jestes najmadrzejszy i nie mozesz miec pewnosci, ze wszyscy, ktorzy
> zostali wybrani sa gorsi od Ciebie.

Heh... Znów to samo... Czy ja gdzieś pisze o wyborze w moim ostatnim poście?
Z resztą przestań sprowadzać wszystko do kwestii wygranej lub przegranej.
Wiem, że bardzo wygodnie jest sprowadzić kwestię tej zbiórki do mojego
rozgoryczenia po przegranej w wyborach, ale to nie to jest niestety sednem.
Cieszyłbym się, gdyby to, że przegrałem, było jedynym powodem mojego
rozczarowania. Ale nie jest ani jedynym, ani podstawowym.

Ja z kolei nie rozumiem agresji jaką wzbudziło moje wystąpienie na zbiórce i
z jaką odnosisz się do moich postów na listę. Ale to chyba nie jest temat na
publiczną dyskusję. I chyba już zaczynam się przyzwyczajać...

Pozdrawiam,
Maciek Syska