[Czuwaj] Wybory delegatow na Zjazd - frekwencja

togro w togro.pl togro w togro.pl
Śro, 18 Maj 2005, 14:46:25 CEST

Ty naprawde masz problem...
Napisales "niektorzy". To liczba mnoga o ile mnie pamiec nie myli. A nasz
komendant mimo swoich gabarytow jest osoba pojedyncza.

> Imię innych szanuję, swoje słowa też. Jeżeli ktoś występuje publicznie
> prezentując pewne tezy, to sądzę, że musi się liczyć z dyskusją na ich
> temat. Nie zrobiłem z resztą nic poza przytoczeniem (nie dosłownym
> oczywiście) słów Komendanta Choragwi...
> Nie zarzucaj mi proszę mówienia nieprawdy, bo to dość ciężki zarzut, a
> obawiam się, że trudno Ci go będzie udowodnić.

Nie mam zamiaru Ci nic udowadniac. I chyba juz nawet nie mam ochoty z Toba
na ten temat dalej dyskutowac, bo wydawalo mi sie, ze sie umowilismy, ze
jesli bedziemy miec jeszcze jakies "ale", to najpierw na priv...

> Ja z kolei nie rozumiem agresji jaką wzbudziło moje wystąpienie na zbiórce
> z jaką odnosisz się do moich postów na listę. Ale to chyba nie jest temat
> na
> publiczną dyskusję. I chyba już zaczynam się przyzwyczajać...
> Pozdrawiam,
> Maciek Syska

Moze trzeba bylo nagrywac zarowno wystapienie komendanta jak i swoje. Teraz
bys nie musial udowadniac, ze ktos powiedzial, czego nie powiedzial.
Tak samo nie mial bys problemow z ustaleniem czy mowila jedna osoba, czy
wiecej czlonkow komendy.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl