[Czuwaj] Komercyjna gra harcerska

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 18 Maj 2005, 16:46:44 CEST

Mirek Grodzki napisał(a):

>Chodzi o przygotowanie terenowej, calodziennej
>gry z fabula. Na komercyjnych warunkch dla firmy.
>
>Robil ktos z Was cos takiego?
>Mozecie sie podzielic doswiadczeniami?
>MG

Robić nie robiłem, ale to trochę moja branża w ramach studiów ;)
Wszystko zależy od firmy - te wymagające chca na prawde mocnych wrażeń,
ale one pewnie nie zgłosiłyby się do was, tylko do firmy organizującej
"incentivy" (czyli wyjazdy motywacyjne).

Tak na prawdę trzebaby zrobić harcerską grę z małą ilością ideologii
(albo żadną ;) która ma w celach przede wszystkim integrację grupy i(tu
wstaw co potrzebują). Oczywiście wszystko zależy też od grupy, jej
wieku, itd, itp.

pzdr