[Czuwaj] To moja wina :( ...dłuuugie

Czw, 19 Maj 2005, 11:14:00 CEST

Dnia czwartek, 19 maja 2005 11:07, Aleksander Senk napisał:

> W tej sytuacji wszystko jest formalne, nie ma mozliwosci oszukania, o
> wyborze caly czas decyduja wszyscy delegaci (nie tak jak w przypadku
> prawyborow, gdzie decyduja delegaci z jednego hufca), nie ma zadnego
> ograniczania liczby delegatów z danego hufca (jak w przypadku pierwszej
> propozycji).

Formalistą nie jestem, ale samo Twoje podejście Olek jest wyróżniające i
napawa mnie nadzieją na porozumienie. Szkoda, że jakoś nie udało się takiej
rozmowy przeprowadzić przed naszą zbiórką. Jestem pewien, że doszlibyśmy do
wspólnego rozwiązania, któryż to już raz: mądry Polak po szkodzie. :)

Dziękuję Ci osobiście za ten głos, choć jego wartości merytorycznej
zweryfikować profesjonalnie nie potrafię, to wydaje mi się ze wszech miar
słuszny :)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)