ODP: [Czuwaj] wybory delegatów

Czw, 19 Maj 2005, 11:47:24 CEST

Jedna krótka uwaga:
- fajne są te ideały: bez względu na funkcje... to oznacza, że wybierac i
decydowac będą "nic-nie-roby" (starszyzna i seniorzy), a zasuwać
instruktorzy, których jest mniej. Ja dziekuję. Wo.ę absolutnie
niedemokratyczna opcje, że jest odpowiedzialność, to są uprawnienia, a nie
"demokratyczną", żę uprawnienia mają wszyscy, a odpowiedzialni sa nieliczni.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin