Re: [Czuwaj] wybory delegatów

Radek Topolski r_topolski w poczta.onet.pl
Pią, 20 Maj 2005, 00:57:42 CEST

From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

- fajne są te ideały: bez względu na funkcje... to oznacza, że wybierac i
decydowac będą "nic-nie-roby" (starszyzna i seniorzy), a zasuwać
instruktorzy, których jest mniej. Ja dziekuję. Wo.ę absolutnie
niedemokratyczna opcje, że jest odpowiedzialność, to są uprawnienia, a nie
"demokratyczną", żę uprawnienia mają wszyscy, a odpowiedzialni sa nieliczni.

No cóż, ja też chyba tak wolę - aczkolwiek przeczy to pełni demokracji.
Niestety dobre stosowanie demokracji to trudna sztuka.
Wszystko się jednak zmienia - kiedyś trudne było do zrozumienia dlaczego
kobiety mają decydować a mężczyźni zasuwać, potem okazało się że gdy kobiety
również zaczęły decydować - zaczęły też zasuwać :-))

radek