[Czuwaj] wybory delegatów

Pią, 20 Maj 2005, 08:04:58 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 00:50, Radek Topolski napisał:
> Ale ja i wielu innych instruktorów o tym nic nie wiem, i nie jestem
> pewien czy będzie mi się podobało głosowanie na kogoś kto moim zdaniem jest
> po prostu gorszy.

W naszym przypadku nie byłoby takiej sytuacji. Wybierałbyś spośród wszystkich
kandydatów. Nikt by Ci nie wskazywał na kogo  masz oddać głos. Przeczytaj
dokładnie to co pisał Darek Brzuska.

> Wszystkim delegatom na zjazd, gorąco życzę by zapomnieli w grudniu o tym z
> jakiego są hufca i chorągwi. Tam będziecie stanowić "cały" Związek. Zróbcie
> "dobrze" Związkowi, a nie waszym środowiskom :-)

Mnie się wydaje, że dobrze Związkowi = dobrze drużynom. Jeżeli na Zjeździe są
delegaci pochodzący z hufców "pewnego rodzaju", to ich dyskusja nad tym co
jest dobrze dla Związku jest z góry fałszywa, no chyba, że potrzeby innych
środowisk są oni w stanie wyczytać ze statystyk i stanowisk Zbiórek
Wyborczych.

Zaprawdę nie pojmuję, że można zrobić dobrze Związkowi inaczej niż poprzez
robienie dobrze jak największej ilości konkretnych drużyn.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)