Re: [Czuwaj] Czy to jest zgodne z Ordynacją? I demokracją?

Paweł E. Weszpiński pew8 w o2.pl
Pią, 20 Maj 2005, 10:36:39 CEST

> Idąc w tym kierunku mozemy w ogole zrezygnowac z wyborów.
> A poniewaz nie sadze, by to byl dobry pomysl...

Tak, z mojego toku rozumowania można wyciągnąć taki wniosek. Też nie sądzę, by był to dobry pomysł. Mało tego - jestem pewien.Ale jednak reprezentatywność jest konieczna. Mój stary znajomy wczoraj przypominał mi w rozmowie, że wybieramy DELEGATÓW, że my, harcerskie środowiska ich delegujemy za Zjazd. Uznając ten pogląd za słuszny daleki byłbym od chorągwianych okręgów.

Paweł