[Czuwaj] Delegat

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pią, 20 Maj 2005, 10:48:43 CEST

| Tak, z mojego toku rozumowania można wyciągnąć taki wniosek. Też nie
sądzę, by był to dobry pomysł. Mało tego - jestem pewien.Ale jednak
reprezentatywność jest konieczna. Mój stary znajomy wczoraj przypominał mi
w rozmowie, że wybieramy DELEGATÓW, że my, harcerskie środowiska ich
delegujemy za Zjazd.

Zobaczcie, ciekawe:
delegat - wybrany lub wyznaczony przedstawiciel jakiejś zbiorowości
(organizacji, partii, związku, państwa itp.), upoważniony do
reprezentowania jej interesów; członek delegacji; wysłannik, pełnomocnik;
deputat
(Słownik języka polskiego PWN)

Pozdrawiam!
GC