[Czuwaj] Czy to jest zgodne z Ordynacją? I demokracją?

Pią, 20 Maj 2005, 10:36:48 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 10:35, czesiek.harcerstwo napisał:

> Przykładowo.
> Ale czasem korzysniej byłoby mu wczesniej
> udzielać sie w kursach instruktorski róznych hufców
> na jakiś seminariach dla  druzynowych, namiestników, itp.
> Po prostu dac sę poznać z dobrej strony

Dać się poznać jakiej części wyborców? To tak jak z działalnością naszych
kandydatów, a teraz delegatów. Podobno jest szeroko znana. Ja ją znałem, ale
drużynowa w moim szczepie np. o RCŻ nigdy nie słyszała (bo niby skąd?).

Z tego co powyżej napisałeś wnioskuję, że działamy w różnych chorągwiach. U
nas działań typu: konferencje, seminaria i kursy, które gromadziłyby jakąś
nawet niewielką większość późniejszych wyborców po prostu nie ma.

Dla mnie wprowadzenie takich dużych okręgów, chorągwianej listy wyborczej
wymagałoby już organizowania regularnej kampanii podobnej do parlamantarnej,
środnio mi się to podoba.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)