[Czuwaj] Czy to jest zgodne z Ordynacją? I demokracją?

Pią, 20 Maj 2005, 10:43:49 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 10:09, Aleksander Senk napisał:

> Idąc w tym kierunku mozemy w ogole zrezygnowac z wyborów.
> A poniewaz nie sadze, by to byl dobry pomysl, myslmy jak sprawic, zeby
> jednak przechodzili kandydaci najlepsi.

No tu jest pytanie chyba podstawowe, które się sformułowało w mojej głowie
wczoraj wieczorem w piwnicy: Czy Zjazd złożony z wybitnych indywidualności,
ale wywodzących się z pewnych konkretnych środowisk, niereprezentatywnych dla
większości, to byłby Zjazd dobry? Czy jego decyzje rozwiązałyby problemy? Kto
na takim zjeździe byłby rzecznikiem takich problemów?

Coś o tym mówił Grzesiek w czasie zbiórki uznając, że Strategia jest zbyt
optymistyczna. Może przygotowywały ją "wybitne postacie", ale jednak nie
znające kłopotów z jakimi borykają się inni?

> Minus, ktory widze, wskazac powinni zwolennicy reprezentowania hufcow,
> srodowisk - wybory ogolnochoragwiane prawdopodobnie są koncepcja
> przeciwną...

No właśnie, ja bym chciał, żeby były reprezentowane podobne środowiska, żeby
tak zrobić, aby nie każdy hufiec, ale każda sytuacja miała swojego rzecznika.
Ale jak to zrobić to nie wiem :(

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)