Re: [Czuwaj] wybory delegatów

Paweł E. Weszpiński pew8 w o2.pl
Pią, 20 Maj 2005, 13:43:34 CEST

Radek napisał:
> Pawle. Wiesz że nie chodzi mi tyle o korzenie, co o przykładanie swojej
> miarki do wszystkiego. Spojrzenie szerokie - harcmistrzowskie, nie
> zaściankowe - przewodnikowkie. To miałem na myśli.

Radku. Pewnie wiesz, że mi nie chodzi o przykladanie miarki ale o reprezentowanie srodowiska dobrze znanego (o tym chyba najwiecej pisal Parasol). I oczywiście z opisamym przez Ciebie spojrzeniem, szerokim spojrzeniem. :)

Pawel

Zgodze sie ze Slimakiem, ze ten przewodnikowski zascianek jest nieco niefortunny.

****
Przepraszam za brak polskich znakow, to nie brak szacunku dla jezyka - przyjaciele donosza, ze moje listy sa pelne krzaczkow utrudniajacych czytanie.