[Czuwaj] Problemy hufcow do rozwiazania na zjezdzie ZHP

Pią, 20 Maj 2005, 19:47:22 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 12:41, Rafal Bednarczyk napisał:

> i wydawlo mi sie, ze jest to jasne okreslenie adresata,
> wszak ostatnio Ty, Pawel Weszpinski i Grzegorz Calek
> wszyscy bedacy z Zoliborza napisaliscie sporo listow

No, ale my nie mówimy jednym głosem. W każdym razie rozumiem już i nie ma się
co spierać o słowa.

> To kiedy mam sie stawic na Zoliborzu?:-)

Spoko, na pewno nie przed AL, jak sądzę, myślę, że jakoś uda się nam
popracować w ramach imprez związanych ze zjazdem sprawozdawczym w naszym
hufcu. Będę orędownikiem tej sprawy, bo muszę Cię od razu uprzedzić, że są
różne zdania co do współpracy z delegatami, także jakby się nie udało, to JA
składałem te deklaracje :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)