[Czuwaj] Tele2 + ZHP = ?

Agnieszka Starska agnieszkaess w wp.pl
Czw, 26 Maj 2005, 03:52:13 CEST

Witam

Będąc wczoraj w hufcu otrzymałam wraz z korespondencją Szczepu 4 grube koperty od firmy Tele2. W każdej z nich była gotowa do podpisania umowa o świadczeniu usług telekomunikacyjnych, cennik, ulotki oraz prezentowany w załączniku list od Naczelnika...

Szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć - list jest w swoim tonie wręcz komiwojażerski, a na umowach widnieje nadruk ZHP. Przeraża mnie możliwość wykorzystania struktur harcerskich do promowania jakiejś komercyjnej firmy, wizja harcerzy "nagabujących" do podpisania umowy, "myślących o włączeniu w krąg partnerów Tele2 jak największej liczby osób, naszych przyjaciół (sic!)". Jak to odbije się na naszym wizerunku? Jak na czytelności wychowawczej? We mnie powoduje to ogromny niesmak...

Jestem ciekawa Waszych opinii  - może dostaliście już takie koperty=), może chcielibyście się odnieść do treści tego listu... A może ja przesadzam? - wszak w liście argumenty "za" są? I zarobić się da?

Pozdrawiam
phm. Agnieszka Starska
Hufiec Mokotów