[Czuwaj] Tele2 + ZHP = ?

togro w togro.pl togro w togro.pl
Pią, 27 Maj 2005, 12:56:06 CEST

Ja to po prostu wrzucilem od razu do kosza. Tak jak cala inna
korespondencje, typu "wygrales wlasnie 100 tys. zl".
Mam jedynie nadzieje, ze TELE2 zaplacilo Głownej Kwaterze 1.000.000 zl za
wykorzystywanie nazwy ZHP w swoich materialach reklamowych. Bo jesli nie
zaplacilo, albo zaplacilo mniej, to kto i na jakich zasadach wyrazil zgode
na sprzedaz tego, co mamy najcenniejsze...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: