[Czuwaj] Bezpieczeństwo i opiekunowie

Pią, 27 Maj 2005, 15:08:25 CEST

We wkładce do "Czuwaja" nr 6 / 2005 wyczytuję, że każda wycieczka winna mieć
co najmniej 2 opiekunów, a jeden (w warunkach normalnych) wystarcza na 15
osób.

Dotychczas byłem uczony, że 1 na 20 osób, i nie było limitu - minimum dwóch
opiekunów.

W związku z tym zapytanie: czy to jest tylko zalecenie (skądinąd słuszne),
czy tez polski stan prawny sie zmienił? Jesli tak, to ktoś możepodac mi akt
prawny?

I jeszcze jedno: skąd pochodza limity km / kg do wedrówek?

Dominik Jan Domin