Re: [Czuwaj] Bezpieczeństwo i opiekunowie

maczgierz w o2.pl maczgierz w o2.pl
Pią, 27 Maj 2005, 18:19:11 CEST

> We wkładce do "Czuwaja" nr 6 / 2005 wyczytuję, że każda wycieczka winna mieć
> co najmniej 2 opiekunów, a jeden (w warunkach normalnych) wystarcza na 15
> osób.
>
> Dotychczas byłem uczony, że 1 na 20 osób, i nie było limitu - minimum dwóch
> opiekunów.
>
> W związku z tym zapytanie: czy to jest tylko zalecenie (skądinąd słuszne),
> czy tez polski stan prawny sie zmienił? Jesli tak, to ktoś możepodac mi akt
> prawny?
>
> I jeszcze jedno: skąd pochodza limity km / kg do wedrówek?
>
> Dominik Jan Domin

Wiesz co jestem opiekunem kupe kilometrów przeszedem. I jakos tak wole żeby wrazie czego gdy coś sie stanie był jeszcze jeden opiekun ktory w tym czasie zajmnie sie grupa. jest to raczejzalecenie i coś w stylu "dobra rada".

Pozdrowienia
Ślimak