ODP: [Czuwaj] Bezpieczeństwo i opiekunowie

Pon, 30 Maj 2005, 09:50:38 CEST

Jestem opiekunem i też przeszedłem kilka km, choc pewnie mniej niż ty.

Napisałem wyraźnie : "skądinąd słuszne". Potrzebuje aktów prawnych, z
których to wynika lub wyraźnie nie wynika, bo znając gorliwość niektórych
naszych instruktorów, zaczna wkładkę do "Czuwaj" traktować na równi z
Konstytucja RP i UE i nie dam rady wyjśc poza harcówkę bez dwóch
pełnoletnich osób.

A zatem: jakie akty prawne reguluja ilośći opiekunów oraz jakie akty prawne
reguluja ilość km / obciążenie podczas wędrówek??

Dominik Jan Domin