[Czuwaj] Tele2 + ZHP = ?

s00hy suchy w harcerstwo.net
Nie, 29 Maj 2005, 12:53:54 CEST

> From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
>
> Zastanawiam się tylko czy przeczytaliście ten list.
> Nie ma w nim ani słowa o namawianiu ludzi do podpisywania umów chodząc po
>
> domach albo coś takiego. To jest oferta DLA CZŁONKÓW organizacji i
> ewentualnie ich rodziców. Jeżeli ktoś zdecyduje się podpisać taką umowę
> za
> pośrednictwem hufca a nie jakiegoś przedstawiciela to po prostu prowizja
> wpłynie na konto ZHP a nie na konto jakiejś osoby.

W takim razie zdanie z listu druha Naczelnika (sic!) skierowanego do
członków ZHP:
[...] Dzięki takiemu rozwiązaniu, warto pomyśleć o włączeniu w krag
partnerów TELE2 jak największej liczy osób, naszych przyjaciół, sponsorów,
a TAKŻE OSÓB NIEZWIĄZANYCH ZE ZWIĄZKIEM HARCERSTWA POLSKIEGO {...} -
podkreślenie moje

kłóci się dla mnie z przedstawianą przez Ciebie wizją.

Dostrzegam też drugie zagrożenie. Przypuśćmy, iż moja drużyna ma cennego
sponsora/przyjaciela, któremu polecam ofertę Tele2. Każdy przypadek
niesolidnie wykonanej usługi przez Tele2 (a długo w google nie trzeba
takowych szukać (np:  http://www.pawel.wojcik.com/tele2.htm  ), będzie
traktowany przez pryzmat mojego środowiska.Nie jest to warte dla mnie tych
30 zł.

Rozwiej proszę moje obawy, iż nie zobaczę w jakimś tabloidzie artykułu o
chwytliwym tytule:
 "Akwizytorzy TELE2 w mundurach harcerskich" :]

Pani Pelagia Goworek (lat 63) jak co wtorek podlewała swoje pelagronie.
- Nagle, usłyszałam dzwonek do drzwi, kiedy je otworzyłam - ujrzałam
grupkę  uśmięchniętych harcerzy.
- W czym moge Wam pomóc, kochani...?

Przy okazji mam też kilka innych propozycji na akcje zarobkowe: począwszy
od garnków Zeptera, a skończywszy na produktach Amweya. ;-)

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ