[Czuwaj] Tele2 + ZHP = ?

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 30 Maj 2005, 06:41:38 CEST

s00hy napisał(a):

>Dostrzegam też drugie zagrożenie. Przypuśćmy, iż moja drużyna ma cennego
>sponsora/przyjaciela, któremu polecam ofertę Tele2. Każdy przypadek
>niesolidnie wykonanej usługi przez Tele2 (a długo w google nie trzeba
>takowych szukać (np:  http://www.pawel.wojcik.com/tele2.htm  ), będzie
>traktowany przez pryzmat mojego środowiska.Nie jest to warte dla mnie tych
>30 zł.

Odnalezienie się harcerstwa w kapitaliźmie jest dość trudne. Sprawy
pozyskiwania środków i reklamy są sprawami skomplikowanymi i na pewno
niełatwo obie rzeczy realizować (z drugiej trzebaby niemalże zrezygnować
na rzecz P.R.).
Trzeba pogodzić wiele spraw, zachować nasz wizerunek i jednocześnie
pozyskać środki...

Sam nie mam do końca ugruntoweanego zdania na ten temat, choć wyraźnie
chyli się ono na NIE.

A już na pewno, jeśli bierzemy firmę typu TELE2. Opinia o nich jest
masakryczna w środowisku internautów, a ja byłem jednym z pionierów walk
z nimi ;) (ha!) Wspomniana w liście, do którego linka podał s00hy, pani
Anna Steciuk rozpoznawała mnie po głosie kiedy do firmy dzwoniłem :)

Masakra. Na pewno nie chciałbym abyśmy byli kojarzeni z Tele2.