ODP: [Czuwaj] Bezpieczeństwo i opiekunowie

Wto, 31 Maj 2005, 10:32:30 CEST

Pisałem o niektórych koncepcjach - np. sytuacja, że instruktor nie sypia
sam-na-sam z wychowankiem w dwuosobowym namiocie - jest całkiem słuszny -
niezależne od tego, ile lat ma wychowanek (i jakiej jest płci). Oddzielone
sanitariaty to również dobre rozwiązanie.

Również pewne rozmowy - można przeprowadzać "na uboczu", co nie znaczy - w
ukryciu.

Pomysł odtajnienia WSZYSTKICH działań - słuszny, ale czy przejdzie przy
naszej "tradycji konspiracji obrzędów"??

Niektóre rzeczy - całkiem normalne, ale w takim vademecom mogłyby sie
znaleźć - choćby dla przypmonienia czy uspokojenia rodziców - jak brak kar
cielesnych dla przykładu.

NO i może prośba - co oznacza: "skinny-dipping" , "physical hazing and
initiations" ?? Moje słowniki nie obejmują tego :(

Dominik Jan Domin