[Czuwaj] Strona zjazdowa

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 6 Lis 2005, 11:12:47 CET

Michal Górecki <g00rek w wp.pl> napisał(a):

> Nie wesze kolejnego Wielkiego Spisku (bo czyjego?), ale tak sobie mysle,
> ze
> przedstawianie badan to jednak ciekawa sprawa :D

heeh :)
Jeszcze niedawno w tym samym miejscu byla informacja, ze największa liczbe
delegatów ma Hufiec Mokotów.
A kazdy, kto pamieta dyskusje z maja wie, ze sa to delegaci dwoch hufcow i
jak drazliwa byla to sprawa...
Moja prosba, zeby usunac te informacje zostala szybko spelniona, ale na
Zoliborzu znowu odgrzalo to wiosenne resentymenty...

A moj niedawny sprzeciw wobec sond internetowych wychodzil takze z tego
samego wniosku, ktory wlasnie zaprezentowales...

pozdrawiam
olek