[Czuwaj] Strona zjazdowa

Nie, 6 Lis 2005, 15:07:07 CET

Dnia niedziela 06 listopada 2005 11:12, Aleksander Senk napisał:

> Jeszcze niedawno w tym samym miejscu byla informacja, ze największa liczbe
> delegatów ma Hufiec Mokotów.

> A kazdy, kto pamieta dyskusje z maja wie, ze sa to delegaci dwoch hufcow i
> jak drazliwa byla to sprawa...
> Moja prosba, zeby usunac te informacje zostala szybko spelniona, ale na
> Zoliborzu znowu odgrzalo to wiosenne resentymenty...

Ech. Olek...

Do Zjazdu już niedaleko, a ja nie widziałem żadnego z moich (a jakże)
delegatów na Zjazd ZHP, nie wiem jakie mają plany, oni nie wiedzą co ja
myślę, a dwóch z nich publicznie deklarowało, że będą także nas
reprezentować. W jakim więc sensie są oni moi? Ani ukształtowani w naszych
realiach, ani nie zechcieli się z nami zapoznać...w jakim sensie wobec tego
mnie reprezentują są moi?

Żadne to są resentymenty. Może Tobie jest niewygonie przypominać sobie tamtą
sytuację, ja ją wspominam z sympatią jako zwycięstwo cnoty.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)