[Czuwaj] Strona zjazdowa

Nie, 6 Lis 2005, 22:42:43 CET

Dnia niedziela 06 listopada 2005 17:37, Aleksander Senk napisał:

> Ja tez nie wiem i nie widzialem.
> Na moje pytania zadane na liscie hufcowej nie odpowiedzieli.
> Wiec co?
> Moi takze nie są?

To Twój problem, może Tobie publicznie nie obiecywali. Mnie obiecywali i się
do tej pory nie wywiązali. Może jeszcze zdążą. Zobaczymy

Jeżeli się nie wywiążą, to są raczej Twoi niż moi, bo jakoś pewnie macie
podobne sposoby myślenia o harcerstwie z racji wspólnoty doświadczeń.
Przykład tego jak się różnimy w ocenie efektu zbiórki wyborczej pokazuje, że
może jednak byłoby o czym rozmawiać (i nie chodzi o to kto kogo okłamał).

Jednak to jest dyskusja w istocie o tym co to jest Zjazd ZHP.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)