[Czuwaj] Strona zjazdowa

Pon, 7 Lis 2005, 01:23:44 CET

Dnia poniedziałek 07 listopada 2005 01:04, Aleksander Senk napisał:

> To o resentymencie i ew. moim "konotowaniu rzeczy nieprawdziwych" w
> kontekscie - jak rozumiem - wtraconego stwierdzenia, ze glupi tekst na
> stronie Zjazdu odswiezyl zale na Zoliborzu.
> Kazdy niech sobie oceni.

Ocenić tego nie sposób, naprawdę...bez dłuższych wyjaśnień. A tych wyjaśnień
nie ma po co tam pisać, bo to jest forum naszego hufca i pewne rzeczy są dla
dyskutujących tam oczywiste. I naprawdę trzeba znać tych ludzi co to piszą,
żeby prawidłowo ocenić

> To moj jedyny komentarz na ten list :-/

A, to mi przykro.

> A Ty, Parasolu, napisz jeszcze do papierowego Czuwaja, o tym jacy jestesmy
> - a zwlaszcza ja - straszni.

Olek uspokój się. Nie wiem jak Ci to powiedzieć prościej, ale się po prostu
mylisz. Mylisz się, że tak sądzę. Zresztą już to przed chwilą pisałem.
Dlaczego nie możesz przyjąć, że się jakoś nie rozumiemy. Przecież deklaruję w
prostych słowach: Moim zdaniem jest wszystko w porządku, wybraliśmy
delegatów.

Spór jaki powstał w tej sprawie wynika nie z tego, że ktoś kogoś oszukał, bo
taka sytuacja nie miała miejsca (moim zdaniem) tylko ze splotu kilku
sytuacji, które na prawdę nie są proste. Mimo, że nikt osobiście, ani nawet
zbiorowo nie ponosi za tę sytuację winy (moim zdaniem), to możnaby oczekiwać
(do czego się dałem przekonać), że ktoś oprotestuje ten wynik, chociażby ze
względu na ewentualny spór. W żadnym wypadku nie znaczy to jednak (moim
zdaniem), że jacyś instruktorzy z hufca Warszawa-Mokotów dopuścili się
krętactw itp. I w ogóle mówienie MY i WY nie ma tu sensu, bo tu liczyły się
tylko główne role, a większość uczestników raczej nie miała pełnej informacji
o sprawie.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)