[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

wojtekwp klopsikx w wp.pl
Pon, 7 Lis 2005, 00:40:49 CET

czuwaj wsiem

Pogrzebalem w necie i mr. google troche znalazl na to imie i
nazwisko troche informacji w tym, iz to jest delegatka z Elblaga

Po przeczytaniu tego tekstu musze uznac ze jest on bardzo infantylny
jak na studentke socjologii co najmiej IV roku, przez co wydaje mi sie
on mocno podejrzany :-).
Nie chce sie wglebiac w przeslanie polityczne tego tego tekstu ale jak
dla mnie jest ono silnie zabarwione zbawcza rola dh. Hernik w
kontekscie zjazdu i wyborow. POwinno sie go umiescic na bilbordach
reklamowych tej kadydatki :-)
a na powaznie to zastanowmy sie czy taka forma blogu na oficjalnej
stronie XXXIII Zjazdu ZHP jest najlepsza i co pomysla o nas ludzie z
zewnatrz, ktorzy przypadkiem tam zabladza...

Wojciech WOjtaszek hufiec Debica

--
Best regards,
 wojtekwp                            mailto:klopsikx w wp.pl