[Czuwaj] Strona zjazdowa

Pon, 7 Lis 2005, 00:46:39 CET

Dnia poniedziałek 07 listopada 2005 00:21, Aleksander Senk napisał:

> Jestem zaskoczony, Parasolu, ze komentujesz publicznie tekst, ktory
> dostales na priv.
> Komentujesz i publicznie oceniasz moje spojrzenie, narzucajac odbior
> osobom, ktore nie sa w stanie same zdania sobie wyrobic.

Wybacz nie wiedziałem, że to dla Ciebie także ważne jak wyglądasz w cudzych
oczach. Ty od początku konotujesz także do mnie (bo jestem z Żoliborza)
rzeczy nieprawdziwe, nie boli Cię to?

> Jestem zaskoczony, ze mi zarzucasz waskie spojrzenie i mylenie sie w ocenie
> postaw, w sytuacji gdy chwile pozniej piszesz o mnie rzeczy zupelnie
> nieprawdziwe i wykazujace brak wiedzy o sytuacji w naszym hufcu.

Ale gdzie Olek, gdzie? Gdzie ja piszę coś o Tobie? Powtarzam jedynie Twoje
słowa, że nie masz sobie nic do zarzucenia, w co zresztą święcie wierzę i
akceptuję.

> Jestem zaskoczony, ze ciagle piszesz, ze sprawa Cie nie rusza zbytnio, ale
> mimo to ciagle jatrzysz i atakujesz ludzi, ktorzy maja na nia inne
> spojrzenie niz Ty.

Rrrany, tego się nie spodziewałem... Albo ja jakoś fatalnie dobieram słowa,
albo Ty je fatalnie interpretujesz. Ta rozmowa to ciąg jakichś fatalnych
nieporozumień. Gdzie jątrzenie, atakowanie itp? Gdzie?

> I tylko nie jestem zdziwiony, ze przypisujesz mi twierdzenia, ktorych nie
> napisalem.

Gdzie?

Mnie w chodziło o to, że dla mnie informacja na stronie Zjazdu była w zasadzie
prawdziwa. Prawdziwa rzeczywiście, choć nieprawdziwa formalnie.

Ty wyskoczyłeś z resentymentem, który wyczytałeś jak się dowiedziałem na forum
naszego hufca, czego nie raczyłeś zaznaczyć w swoim liście. Cytuję:

"...Moja prosba, zeby usunac te informacje zostala szybko spelniona, ale na
Zoliborzu znowu odgrzalo to wiosenne resentymenty..."

Ja się na to określenie nie godzę, bo sprawa nie jest jednoznaczna i

> A pomyslec, ze ja mialem zamiar tylko poprzec g00rka w jego spostrzezeniu,
> ze nalezy bardzo uwazac przy podawaniu rozmaitych danych.

To po co pisałeś o resentymentach na Żoliborzu? I dlaczego nie napisałeś skąd
czerpiesz takie przekonanie.

> Przykro. Po prostu przykro sie robi.

Mi równierz przykro.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)