[Czuwaj] Strona zjazdowa

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 7 Lis 2005, 00:21:51 CET

Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> Otóż mylisz się Olku, jak już wielokrotnie w ocenie postaw. Wynika moim
> zdaniem z ułomności źródeł, z których czerpiesz informacje. I właśnie
> Twoje
> spojrzenie wydaje mi się dość wąskie (w artykule, który mi wysłałeś
> sednie
> sprawy poświęcasz trzy czy cztery zdania).

Jestem zaskoczony, Parasolu, ze komentujesz publicznie tekst, ktory
dostales na priv.
Komentujesz i publicznie oceniasz moje spojrzenie, narzucajac odbior osobom,
 ktore nie sa w stanie same zdania sobie wyrobic.

Jestem zaskoczony, ze mi zarzucasz waskie spojrzenie i mylenie sie w ocenie
postaw, w sytuacji gdy chwile pozniej piszesz o mnie rzeczy zupelnie
nieprawdziwe i wykazujace brak wiedzy o sytuacji w naszym hufcu.

Jestem zaskoczony, ze ciagle piszesz, ze sprawa Cie nie rusza zbytnio, ale
mimo to ciagle jatrzysz i atakujesz ludzi, ktorzy maja na nia inne
spojrzenie niz Ty.

I tylko nie jestem zdziwiony, ze przypisujesz mi twierdzenia, ktorych nie
napisalem.

A pomyslec, ze ja mialem zamiar tylko poprzec g00rka w jego spostrzezeniu,
ze nalezy bardzo uwazac przy podawaniu rozmaitych danych.

Przykro. Po prostu przykro sie robi.

olek