[Czuwaj] Strona zjazdowa

Nie, 6 Lis 2005, 22:37:28 CET

Dnia niedziela 06 listopada 2005 17:37, Aleksander Senk napisał:

> Nie jest mi niewygodnie i jakos nie mam sobie nic do zarzucenia. Pozwalam
> sobie miec na ten temat nieco szersze spojrzenie, niz jako na walke dobra
> ze złem, czy też cnoty z krętactwem. Jest to zdanie w czesci dosyc
> krytyczne wobec instruktorow Mokotowa.

Otóż mylisz się Olku, jak już wielokrotnie w ocenie postaw. Wynika moim
zdaniem z ułomności źródeł, z których czerpiesz informacje. I właśnie Twoje
spojrzenie wydaje mi się dość wąskie (w artykule, który mi wysłałeś sednie
sprawy poświęcasz trzy czy cztery zdania).

I chciałbym publicznie ogłosić, że nigdy nie twierdziłem, że w związku z
sytuacją na Zbiórce Wyborczej Hufców Mokotów i Żoliborz nie czułem się przez
nikogo oszukany i wyrażam przekonanie, że nikt nikogo nie oszukał, nie
krętaczył nie mataczył itp.

A z pewnością wiesz Olku, że garnitur cnót jest dość spory. Natomiast
przyjmijmy, że sumienie jest tu ostateczną racją, także masz prawo twierdzić,
że nie masz sobie nic do zarzucenia. Przedmiotem naszej dyskusji może być
wobec tego, to co sprawia, że ja w Twojej sytuacji miałbym sobie coś do
zarzucenia.

> Nie widze potrzeby dyskutowania o tym na tym forum (1. Bo tu juz bylo 2. bo
> wole podzielic sie tym zdaniem z Toba), ale takze trudno na pewne
> sformulowania patrzec z całkowitym spokojem.

Myślę dokładnie tak jak Ty. Szczególnie godzi we mnie to, że byłem chyba
najgorętszym obrońcą domniemania prawdomówności po obydwu stronach sporu i
wielokrotnie dawałem temu wyraz publicznie w rozmowach z instruktorami
naszego hufca, Waszego hufca oraz z innych hufców.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)