[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 7 Lis 2005, 09:49:37 CET

A ja bym się zastanowil, czy Serwis Zjazdowy jest najlepszym miejscem do
wyrazania pogladow?
Czy nie powinien być wlasnie czysto informacyjny?

Mamy Forum ZHP, na którym wyrazamy swoje poglady. Mamy listy dyskusyjne.
Czy potrzebne jest kolejne miejsce? Tym bardziej, ze jak już ktos slusznie
zauwazyl na ta strone będą siegac ludzie z zewnatrz: dziennikarze, urzednicy
z odpowiednich resortow zanim zdecyduja, czy warto odpowiedziec na
zaproszenie dla ich szefow itp.

Ja uwazam, ze prezentowanie na tej bardzo oficjalnej stronie prywatnych
pogladow może wprowadzic zamieszanie w odbiorze sytuacji przedzjazdowej.
Potem jakis nadgorliwy dziennikarz napisze, ze na Oficjalnej Stronie
Zjazdowej jest napisane tak i tak. A już nie doda, ze to fragment blogu
prywatnej osoby.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl