[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

basiafm basiasmola w poczta.fm
Pon, 7 Lis 2005, 22:03:31 CET

Czuwajcie,
odpowiadajac ogolnie na ponizszy mejl Dh Kojota:
przemyslalam sprawe blogu Dh. Karoliny (ponadto skontaktowalam sie z
Nia, dyskutujemy sobie teraz na priva:) i to, co mi sie w nim nie
podoba, to nie jest fakt posiadania przez Autorke pogladow, ale forma
ich prezentacji. W moim odbiorze blogi na stronie zjazdowej nie maja
na celu polemiki - nie mozna (przynajmniej ja nie widze tam mozliwosci
technicznej?) ich skomentowac; a pisac blog odnoszacy sie do bloga, wydaje mi sie
glupie. Swoje poglady mam i zaprezentowalam je np. w komentarzu na
forum zjazdowym. Nie znalazl sie do niego link ze strony glownej,
no a na blog Dh. Karoliny sa az 3 linki (po lewej wystarczy nacisnac "blog",
a po prawej jeden z DWOCH takich samych linkow "sluchowisko");
wszystkie przekierowuja do tego samego odcinka.

Zreszta wlasnie probowalam znalezc swoj przedwczorajszy post i podac link,
ale nie moge, wiec zaraz skontaktuje sie z webmasterem, ponadto napisze go jeszcze raz:)
Musialam cos poknocic w wysylaniu:)
pozdrawiam
bw (delegatka z podkarpackiej)