[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pon, 7 Lis 2005, 13:25:16 CET

| No to jest nas dwóch ;-)

| Raczej:
| § 36 pkt 2
| Wybory do władz ZHP odbywają się z zachowaniem następujących zasad:
| (....)
| 2) pełne równouprawnienie kandydatów bez względu na płeć i staż
członkowski
| w ZHP.
| (....)
|
| Czesław

Czesiu! Nie desperuj!
Myślę, że trzeba byłoby bić na alarm, gdyby nie wpuszczono Was na Zjazd,
bo wtedy nie moglibyście choćby zabrać głosu przedstawiając się, nie
moglibyście odpowiedzieć na pytania delegatów, którzy chcieliby (lub nie)
na Was głosować...
Ale jestem przekonany, że taka sytuacja nie nastąpi :)))
GC

PS: A propos przywołanego przepisu Statutu: coś nie tak z Twoim stażem czy
(o rety!) z płcią? ;-)))