[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Pon, 7 Lis 2005, 13:59:51 CET

From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
> Czesiu! Nie desperuj!
> Myślę, że trzeba byłoby bić na alarm, gdyby nie wpuszczono Was na Zjazd,
> bo wtedy nie moglibyście choćby zabrać głosu przedstawiając się, nie
> moglibyście odpowiedzieć na pytania delegatów, którzy chcieliby (lub nie)
> na Was głosować...
> Ale jestem przekonany, że taka sytuacja nie nastąpi :)))
> GC

Wiesz co - nie rozumiem Twojej wypowiedzi Grzesiu.
Złamano prawo - nasze wewnętrzne, ale prawo - (co coraz mocniej rozumiem
będąc członkiem komisji rewizyjnje choragwi która m.in. na straży
przestrzeganie tego prawa ponoć stoi) a Ty mówisz, eee chłopaki czym się
przejmujecie, to drobnostka, to nieistotne i małoważne ...

Powiedz mi tylko czemu mnie i Czesiowi odmówiono, a Rafałowi Klepaczowi nie
? :)
Przecież on też nie jest "delegatem, ani członkiem ustepujących władz" tylko
kandydatem ... ??

Szumyk