[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

Pon, 7 Lis 2005, 15:18:15 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 07, 2005 1:25 PM
Subject: Re: Re[2]: [Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

> członkowski

> Czesiu! Nie desperuj!
> Myślę, że trzeba byłoby bić na alarm, gdyby nie wpuszczono Was na Zjazd,
> bo wtedy nie moglibyście choćby zabrać głosu przedstawiając się, nie
> moglibyście odpowiedzieć na pytania delegatów, którzy chcieliby (lub nie)
> na Was głosować...
> Ale jestem przekonany, że taka sytuacja nie nastąpi :)))
> GC
>
> PS: A propos przywołanego przepisu Statutu: coś nie tak z Twoim stażem czy
> (o rety!) z płcią? ;-)))

;-)  ;-)  ;-)  ;-)
Po prostu "zgubił mi się" uśmieszek który chciałem dodać na końcu cytatu
;-))
Ale to że fragment cytatu obu nam się wesoło kojarzy
nie oznacza że problem jest błachy.

Nie byłoby "sprawy" gdyby "proces wyborczy" był ograniczony jedynie
do okresu samego Zjazdu.
Wówczas zapisy Statutu i Ordynacji byłyby oczywiste.

No!! Może nie dla wszystkich, czego przykładem są "perturbacje"
z poprzedniego Zjazdu.

Sprawę skomplikowało wprowadzenie "rejonowych zbiórek delegatów".
Wówczas "okres procesu wyborczego" rozszerzył się.

I nie chodzi nawet o to że Rafał mógł uczestniczyć a my nie.

Oczywiście można literalnie traktując zapis z § 36 pkt 2
uznać że dopuszczalne jest NIE-równouprawnienie kandydatów
każde inne niż ze "...względu na płeć i staż członkowski..."

Tylko czy aby na pewno można ?

A na marginesie tego ciekawostka, a właściwie pytanie:
- czy delegat do władz związku jest "uczestnikiem Zjazdu", czy nie ?

Czesław

.