Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 16:25:22 CET

> Sluchajcie... Czy majac taki dokument jak Prawo Harcerskie i takie
> narzedzia jak Sady Harcerskie naprawde konieczne sa taki zapisy w
Statucie?

Potrzebne, konieczne i nieodzowne, aby wykluczyć tych ludzi, którzy
łamią nasze zwyczaje, normy moralne itd. Dla nich PH nie jest żadnym
wyznacznikiem, więc jedyna możliwość to wówczas procedura statutowa
i regulaminowa.
Sąd harcerski sądem harcerskim, ale i tak nie każdy się nim przejmuje.

Ponadto należy doprecyzować zapisy Statutu do ustaw o organizacjach
pożytku publicznego i stowarzyszeniach.

Olku, mam nadzieję, że nie zaczniesz teraz rozpisywać się na temat
ideałów. Jak tak to raczej więcej odpowiedzi nie będzie z mojej
strony. Czasem trzeba zaostrzyć pewne procedury w sytuacji
patologii, przed którymi się bronimy.

Pozdrawiam!

hm. Marek Jedynak
delegat na XXXIII Zjazd ZHP